Używamy cookies m.in. w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z naszej strony (zapamiętywanie preferencji i ustawień na naszych stronach, zbieranie anonimowych danych dla celów statystycznych). Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

WYKAZ KADRY PEDAGOGICZNIEJ

NIEPUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 

 

Nauczyciele:

  1. mgr Justyna Cyran - język francuski, doradztwo zawodowe, edukacja wczesnoszkolna, wychowawca klasy III
  2. mgr Magdalena Koperska - edukacja wczesnoszkolna, nauczyciel wspomagający w klasie III
  3. mgr Karolina Herzyk - edukacja wczesnoszkolna, wychowawca klasy I
  4. lic. Judyta Szendzielorz, edukacja wczesnoszkolna, matematyka w klasie I i II, nauczyciel wspomagający w klasie I
  5. mgr Stanisława Janik - edukacja wczesnoszkolna, wychowawca klasy II
  6. mgr Jolanta Komraus - nauczyciel wspomagający w klasie II, edukacja wczesnoszkolna
  7. mgr Edyta Skotnica - matematyka w klasie III
  8. mgr Joanna Pabin - j. niemiecki
  9. mgr Tomasz Surowiec - wychowawca klasy VI, 
  10. mgr Maciej Wiśniewski - wychowawca klasy IV i V, wychowanie fizyczne
  11. mgr Monika Czech - wychowawca klasy VII i VIII, nauczyciel wspomagający w klasie VI
  12. mgr Agata Mildner - język angielski
  13. mgr Ewa Bryndza - matematyka
  14. mgr Agnieszka Kochanek - język niemiecki
  15. mgr Ewelina Hulbój-Grzybek - język angielski
  16. mgr Kornelia Karniewska - język niemiecki
  17. mgr Barbara Soloch-Kwaśny – katecheza
  18. mgr inż. Artur Wojciech- informatyka, zajęcia komputerowe, technika
  19. mgr Ewelina Migalska - technika
  20. mgr Elżbieta Jasińska - historia i wiedza o społeczeństwie
  21. dr Marta Urbańska - biologia, przyroda
  22. mgr Małgorzta Czyżewska - geografia, przyroda, informatyka, matematyka
  23. mgr Patrycja Kubacka - Chemia
  24. mgr Ewa Bryndza - Fizyka
  25. dr Agnieszka Lenart - Język rosyjski
  26. mgr Anna Masny - j. polski
  27. mgr Anna Broda - język hiszpański
  28. dr Tomasz Kopczyński, Piotr Umiński - zajęcia komputerowe, programowanie
  29. mgr Dominka Chrzan - plastyka
  30. Wojciecha Błąkała - asystent
  31. mgr Korneliusz Flisiak - muzyka
  32. mgr Aleksandra Wagstyl-Mrozik - historia  
  33. dr Grzegorz Zbijowski - wychowanie fizyczne, nauczyciel wpomagający 
  34. mgr Beata Kieruzel - biologia, przyroda
  35. mgr Agata Gumułka - fizyka

 

Specjaliści:

 

  1. mgr Paulina Klasik-Wiśniewska - pedagog szkolny, pedagog reoscjalizacyjny, terapeuta pedagogiczny, terapueta Biofeedback EEG i GSR Verim, provider Neuroflow ATS,  terapueta Johansena, Warnkego, terapeuta ręki, trener TUS 
  2. mgr Dorota Sikora - psycholog dziecięcy, terapeuta rodzin, terapeuta karmienia
  3. mgr Przemysław Sikora - seksuolog, psycholog
  4. mgr Katarzyna Garus - logopeda
  5. Joanna Kudła - terapeuta integracji sensorycznej
  6. mgr Joanna Jędrysik - rehabilitacja, terapeuta integracji sensorycznej
  7. mgr Tomasz Surowiec - pedagog resocjalizacyjny, stosowanej analizy zachowania, surdopedagog, tyflopedagog, oligofrenopedagog, terapeuta Johansena, Warnkego, terapeuta ręki, trener TUS

 

Opiekun stażu nauczycieli: Mgr Małgorzata Zjawiony-Cyran

      

 

Elżbieta Oleś-Urdzoń 

Dyrektor Niepubliczego Zespołu Placówek Edukacyjnych 

 

 

Magister zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej z technologią informatyczną. Posiada kwalifikację z zakresu terapii pedagogicznej oraz zarządzania oświatą. Od roku 2003 pracownik naukowy Uniwersytetu Śląskiego, a także nauczyciel informatyki, edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, języka angielskiego oraz nauczyciel wspomagający w klasach integracyjnych.

Autorka wielu publikacji z dziedziny pedagogiki ogólnej oraz specjalnej, pedagog wyróżniony tytułem innowacyjnego nauczyciela 2005r. Organ prowadzący żłobek, przedszkole oraz szkołę.

Pasja: dzieci oraz nowe wyzwania (…)

 

 

Kornelia Karniewska - język niemiecki

 

Absolwentka magisterskich studiów filologii germańskiej Uniwersytetu Wrocławskiego. Nauczyciel mianowany z bogatym doświadczeniem zawodowym w nauczaniu języka niemieckiego dzieci, młodzieży oraz dorosłych.  Pracę dydaktyczną wykonuje z wielkim zaangażowaniem a osiągane efekty dają jej dużą satysfakcję i siłę do podejmowania kolejnych przedsięwzięć. Zajęcia prowadzi ciekawie, wykorzystuje nowoczesne metody nauczania. Swoje umiejętności językowe wykorzystuje nie tylko w pracy dydaktycznej.  Jest osobą radosną lubiącą aktywnie spędzać swój wolny czas.

 

 

 

Tomasz Kopczyński - programowanie

 

Magister pedagogiki w zakresie edukacji informatyczno-technicznej

Doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki.

Posiada doświadczenie w zakresie kształtowania kompetencji komputacyjnych.                

 Nauczyciel przedmiotów zawodowych w szkole średniej z zakresu informatyki.

Założyciel i twórca Bielskiego Centrum Gimnastyki Umysłu. Certyfikowany trener Biofeedback. Współzałożyciel Bielskiej grupy Coderdojo mającej na celu krzewienie wśród młodzieży szeroko pojętych zdolności z zakresu ICT i STEM. Brał udział w dwóch edycjach międzynarodowego projekcie Houer of code, mającego na celu promowanie nauki podstaw programowania u dzieci. Uczestnik i prelegent Ogólnopolskiej Akademii Programowania.

Redaktor techniczny w Wydawnictwie Naukowym TPF „Chowanna”. Członek Central European Philosophy of Education Society oraz Towarzystwa Pedagogiki Filozoficznej im. B. F. Trentowskiego. Autor książki pt.: „Zwiększ swoją wydajność słuchając muzyki”, która otrzymała w wydawnictwie nominację bestseller."

 

Piotr Umiński - programowanie

 

Absolwent bielskiego ATH na kierunku automatyka i robotyka, współpracownik fundacji CoderDojo Polska zajmującej się krzewieniem edukacji technicznej i informatycznej wśród uczniów szkół podstawowych oraz średnich. W wolnej chwili tworzy inteligentne systemy dla domów.

 

Marta Krzystek - balet

 

Absolwentka Prywatnej Artystycznej Szkoły Baletowej Terpsychora w Katowicach.

Ukończyła studia na wydziale Turystyka i Rekreacja oraz Artystyczne Formy Aktywności Ruchowej. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyła prowadząc zajęcia z baletu w szkołach baletowych i szkółce łyżwiarstwa figurowego.

  

 

Małgorzata Zjawiony-Cyran - opiekun stażu dla nauczycieli

 

Nauczyciel dyplomowany, absolwentka wydziału

Pedagogiczno – Artystycznego na Uniwersytecie Śląskim; ukończyła 5-letnie studia magisterskie na kierunku pedagogika    w zakresie edukacji wczesnoszkolnej.
Od 20 lat nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej. Ukończyła również edukację informatyczną oraz oligofrenopedagikę. Posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć wychowania fizycznego i gimnastyki korekcyjnej. 
Na co dzień żona, mama dwóch wspaniałych córeczek Jagody i Michaliny oraz nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej            w Szkole Podstawowej Nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi im. księdza Jana Twardowskiego w Pszczynie. 
Od zawsze jej marzeniem była praca z dziećmi w młodszym wieku szkolnym. Jest osobą ambitną, szuka nowych wyzwań. Podczas swoich doświadczeń zawodowych nauczyła się odpowiedzialności, rzetelności, cierpliwości, a także wielkiego zaangażowania, samodzielności i podejmowania ważnych decyzji.

 

 

Paulina Klasik-Wiśniewska  - pedagog, terapeuta pedagogiczny, terapeuta ręki, terapeuta: Biofeedback EEG i GSR Verim, Johansen IAS, Neuroflow ATS, Warnkego, trener TUS

 

Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie Wydziału Nauk Społeczno-Pedagogicznych w Katowicach na kierunku Pedagogika specjalność Terapia Pedagogiczna oraz Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania im. gen. J. Ziętka w Katowicach na kierunku Pedagogika specjalność Profilaktyka i resocjalizacja. Absolwentka studiów podyplomowych na kierunku "Zarzadzanie w oświacie" Instytutu Studiów Podyplomowych w Warszawie.

Uczestniczka wielu kursów i szkoleń m.in.: Terapia Ręki I i II stopnia, diagnoza lateralizacji, diagnoza przedszkolna, „ćwiczenia i zabawy stymulujące rozwój i ułatwiające osiągnięcie gotowości szkolnej dla dzieci przedszkolnych oraz wolniej rozwijających się uczniów klas początkowych szkoły podstawowej”, „praca z dzieckiem słabosłyszącym i Centralnymi Zaburzeniami Przetwarzania Słuchowego”, „zabawy wspierające integrację sensoryczną w grupie przedszkolnej”.

Uczestniczyła w projekcie „Pomagając innym, pomagamy sobie – wolontariat studencki przeciw wykluczeniu” w ramach, którego ukończyła cykl szkoleń o następującej tematyce:

- Specyfika pracy z osobą zależną: starszą, niepełnosprawną,

- Specyfika pracy z osobą długotrwale bezrobotną,

- Być opiekunem, doradcą – warsztat kompetencji interpersonalnych,

- Akademia Fundraisingu – pisanie projektów i źródła pozyskiwania środków.

 

Koordynator Szkolnego Koła Wolontariatu.

 

Praca z dziećmi to jej życiowa pasja. W swojej pracy kieruje się słowami J. Korczaka oraz M. Śnieżyńskiego: „Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat”; „Pedagog to nie rzemieślnik. Pedagog to twórca. Pedagog to nie kuglarz. Pedagog to artysta. Twórca nigdy nie powiela sposobów działania. Twórca nigdy nie otwiera tym samym kluczem różnych os

obowości, ani tym bardziej nie czyni tego wytrychem. Twórca stara się odejść od utartych schematów”. Interesuje się psychologią oraz uwielbia piesze wycieczki.

 

 

Maciej Wiśniewski - nauczyciel wychowania fizycznego, 

 

Absolwent AWF Katowice. Trener przygotowania siłowego i motorycznego. Od lat związany jest z aktywnością ruchową pod wieloma postaciami. Spełnia się jako trener piłki ręcznej, pływania oraz trener personalny. Realizuje się także w biegach terenowych, kitesurfingu, narciarstwie zjazdowym.  Praca z dziećmi sprawia mu prawdziwą przyjemność, swoją pasję do sportu chce zaszczepiać w młodym pokoleniu niezależnie od predyspozycji psychofizycznych  stawiając na budowanie poczucia radości i możliwości osiągania sukcesu u każdego ucznia . W życiu prywatnym stawia na uśmiech i konsekwencję.

 

Joanna Kudła - terapeuta Integracji Sensorycznej (SI), terapeuta zajęciowy

 

Od wielu lat pracuje z dziećmi wymagającymi wspierania rozwoju ze względu na różnorodne zaburzenia. 
Odbyła liczne kursy i szkoleniach a także uczestniczyła w konferencjach. Prywatnie mama trójki synów. Podczas zajęć stara się pracę terapeutyczną zamienić w dobrą zabawę, tak aby zaangażować nie tylko ciało dziecka ale też jego serce.

 

 

Dorota Sikora - Psycholog dziecięcy, terapeuta rodzin, terapeuta karmienia

 

Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Śląskim. Doświadczenie zdobywała, pracując w placówkach oświatowych (przedszkolach, szkołach podstawowych), Poradni Zdrowia Psychicznego i Oddziale Dziennym Psychiatrycznym dla Dzieci    i Młodzieży w Bielsku-Białej, instytucjach pomocy społecznej (PCPR, MOPS) oraz Centrum Wspomagania Rozwoju Persevere w Katowicach. Przez 5 lat konsultowała rodziny zastępcze w Zespole Poradnictwa Specjalistycznego w Bielsku-Białej. Prowadzi gabinet psychologiczny w Centrum Specjalistycznej Diagnozy i Terapii w Pszczynie, gdzie zajmuje się pracą z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz z ich rodzinami. Ukończyła Diagnozę Kliniczną Dziecka i Jego Rodziny na Uniwersytecie Warszawskim, Przygotowanie Pedagogiczne, Studium Terapii Rodzin, zaawansowany Kurs Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, 3-modułowy kurs terapii behawioralnej oraz inne szkolenia z zakresu diagnozy i terapii dzieci. Posiada uprawnienia do badania Testem Stanford-Binet 5. Wspólnie z neurologopedą dziecięcym prowadzi terapię karmienia dla dzieci neurotypowych z wybiórczością pokarmową. W przedszkolu/szkole zajmuje stanowisko psychologa i prowadzi zajęcia teraputyczne z dziećmi.
 
 

 

Tomasz Surowiec – pedagog, terapeuta

 

Absolwent studiów licencjackich na Uniwersytecie Jagiellońskim na kierunku pedagogika resocjalizacyjna z elementami profilaktyki oraz studiów magisterskich na Uniwersytecie Śląskim na kierunku pedagogika resocjalizacyjna z profilaktyką. Ukończył studia podyplomowe: Oligofrenopedagogikę na Uniwersytecie Śląskim oraz Stosowaną Analizę Zachowania (SAZ) na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS. Ukończył szkolenia i kursy: Terapii Ręki I i II stopnia, Trening Umiejętności Społecznych, Integracji Międzypółkulowej - Program „Dziecko w równowadze” uzyskując uprawnienia do prowadzenia zajęć, Kurs Metody Johansena IAS – uzyskując tytuł Provider – Terapeuta, uzyskał certyfikat terapeuty Metody Warnkiego (trening słuchowy, wzrokowy i motoryczny). Od maja 2018 roku rozpoczął proces pozyskania licencji terapeuty behawioralnego. W 2019 roku ukończył studia podyplomowe z zakresu surdopedagogiki oraz tyflopedagogiki. Od października 2019 roku rozpoczyna studia o specjalności: zarządzanie oświatą.

Uczestniczył w wielu formach doskonalenia m.in.:

 

- Warsztaty: Nadwrażliwość słuchowa i szumy uszne u dzieci - wpływ na trudności w uczeniu się                i funkcjonowaniu społeczno – emocjonalnym.

 

 

- Kurs: I i II stopień Szkoły dla rodziców i Wychowawców.

 

 

- Szkolenie: Przemoc w rodzinie z problemem alkoholowym - interwencja i pomoc z elementami bezpieczeństwa dla pracowników pierwszego kontaktu.

 

 

- Warsztaty szkoleniowe: Dziecko z autyzmem i Zespołem Aspergera - trudności komunikacyjne czy możemy ich uniknąć?

 

 

- Szkolenie: Zaburzenia odżywiania, ze szczególnym uwzględnieniem anoreksji jako jednostki chorobowej  i stylu funkcjonowania

 

 

- Szkolenie: Więź jako czynnik chroniący rozwój dziecka - trudności dzieci z syndromem RAD

 

 

- Konferencja: Skąd się biorą gniew i agresja u dzieci i młodzieży w szkole? Jak sobie z tym radzić?

 

 

- Szkolenie: Nauczyciel - Rodzic - sztuka dialogu.

- Szkolenie z Kart Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP.

- Szkolenie z Treningu Słuchowego Magdaleny Krawczun.

- Szkolenie z Kart Oceny Zachowania i Emocji KOZE.

- Konferencja szkoleniowa organizowana przez ORE Ośrodek Rozwoju Edukacji w Warszawie na temat Wczesnego Wspomagania Rozwoju.

 

 

- Konferencja: Sprawiedliwość dla dzieci bez przyszłości.

 

 

- I poziom elementarnego kursu języka migowego dla pracowników służb społecznych w Polskim Związku Głuchoniemych.

 

 

- Kurs: Jak uczyć uczenia się, jak uczyć, żeby nauczyć.

 

 

- Szkolenie: Przewodnik wielbłąda - jak zostać kompetentnym wolontariuszem.

 

 

 

Doświadczenie zdobywał na praktykach i stażach studenckich, wolontariacie w świetlicy środowiskowej, stowarzyszeniu na rzecz osób niepełnosprawnych z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i głębokim oraz ośrodkach rehabilitacyjno-edukacyjno-wychowawczych. Przez wiele lat pracował w Pszczyńskim Domu Dziecka w Centrum Wsparcia Dziecka i Rodziny „Przystań”, gdzie nabrał przekonania, że praca z dzieckiem opiera się na relacji i wzajemnym szacunku. Ogromnym atutem pracy w placówce opiekuńczo-wychowawczej było zdobycie doświadczenia w pracy z dziećmi w różnym wieku, różnej płci oraz co najbardziej istotne z różnymi rodzajami deficytów. Ogromną pasją oprócz pedagogiki    i psychologii jest gotowanie. Podczas pracy z dziećmi w domu dziecka prowadził z dużym powodzeniem kółko kulinarne zgodnie z opracowanym autorskim programem. 

 

 

Stanisława Janik nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej

 

Nauczyciel zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Terapeuta zajęciowy, terapeuta Integracji Sensorycznej, Integracji Bilateralnej, terapeuta Ręki oraz terapeuta Integracji Międzypółkulowej.  Ukończyła szereg szkoleń z zakresu diagnozowania i terapii. Posiada duże doświadczenie w pracy z dziećmi o różnych dysfunkcjach rozwojowych. Podczas zajęć wykorzystuje elementy metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, metody Dobrego Startu, muzykoterapii i arteterapii w celu wspierania wszechstronnego rozwoju dzieci.

Uczestniczka licznych kursów i szkoleń jak również prowadząca warsztaty metodyczne dla nauczycieli podczas konferencji „ Zaburzenia przetwarzania sensorycznego a problemy z zachowaniem i koncentracją” oraz „Nauczyciel i uczeń w działaniu”. Prywatnie mama trójki dzieci. Uważa, że praca z dziećmi jest wymagająca, ale daje duże poczucie satysfakcji, oraz motywację do ciągłego doskonalenia.

 

 

 

 Anna Masny - nauczyciel języka polskiego

 

Nauczyciel dyplomowany, filolog i kulturoznawca. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyłam pracując w szkole podstawowej, liceum oraz ośrodkach kultury. W pracy z dziećmi i młodzieżą stawiam na kreatywność i poszukiwanie nowych , efektywnych metod uczenia. Jestem osobą wymagającą, ale budującą wokół siebie atmosferę radosnej współpracy. Nieustannie doskonalę swój warsztat zawodowy, ze szczególnym uwzględnieniem poszerzania możliwości pracy ludzkiego mózgu.  Kocham teatr, prowadzę amatorski teatr "kórtyna"  działający przy POPP w Pszczynie, w jego skład wchodzą dzieci i młodzież licealna.  Stworzyliśmy już razem wiele ciekawych spektakli zarówno skierowanych do dzieci jak i dorosłych. Prowadzę cykliczne warsztaty teatralne dla dzieci w Pckulu. W pracy zawodowej cenię sobie nowe wyzwania. Prywatnie: jestem osobą bardzo towarzyską, łatwo nawiązującą kontakty, dynamiczną, uwielbiam sport, szczególnie pływanie i jazdę na rolkach, uwielbiam czytać. 

 

Karolina Herzyk - nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej

 

Mgr Karolina Herzyk – terapeuta pedagogiczny, oligofrenopedagog, pedagog opiekuńczo – wychowawczy, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej. 

Swoją praktykę zawodową rozpoczęła jako stażysta terapeuty zajęciowego w Ośrodku Terapii Zajęciowej w Pszczynie. Przez dwa lata działała w Środowiskowym Domu Samopomocy ściśle współpracując z wychowankami Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Pszczynie – Łące, dzięki pracy z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie starała się przekazać pozytywne oddziaływania na przyczyny zaburzeń zachowania w procesie socjoterapeutycznym. 

W roku 2012 pracowała jako asystent rodziny zastępczej borykającej się z problemami edukacyjnymi dzieci, rozpoczęła również pracę na stanowisku wychowawcy w Centrum Wsparcia Dziecka i Rodziny „Przystań” w Pszczynie, starając się zaspokoić wszystkie istotne potrzeby swoich podopiecznych , od najbardziej elementarnych bytowych poczynając na złożonych potrzebach psychicznych kończąc.

Od 2016 roku pracuje jako kurator społeczny przy Sądzie Rejonowym w Pszczynie mając za zadanie niesienie  wsparcia, opieki oraz szerokiej pomocy doradczej i socjalnej osobom, które na mocy sądowego orzeczenia zostały powierzone jego pieczy. Są to zarówno osoby dorosłe, jak i niepełnoletnie, które popełniają przestępstwa lub niewłaściwie funkcjonują          w społeczeństwie.

Prywatnie mama 18 miesięcznego Mikołajka, koordynatorka akcji charytatywnych dla zwierząt pokrzywdzonych, pasjonatka książek kryminalnych.

Brała m.in. udział w następujących szkoleniach :

  • Trening umiejętności społecznych dla pracowników Środowiskowych Domów Samopomocy
  • Koordynator Rodzinnej Pieczy Zastępczej , dokumentacja, plany pracy z rodziną, oceny okresowe
  • Skuteczna współpraca z rodzicami dzieci z zaburzeniami zachowania
  • Dziecko z autyzmem i Zespołem Aspergera – trudności komunikacyjne czy można ich uniknąć?
  • Szkoła dla Rodziców i Wychowawców stopień I

 

Justyna Cyran - nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej,

                            nauczyciel języka francuskiego

 

Absolwentka Wyższej Szkoły Komunikowania, Politologii i Stosunków Międzynarodowych w Warszawie

Kierunek: Zintegrowana edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna, oligofrenopedagogika, edukacja i rehabilitacja osób

z niepełnosprawnością intelektualną - studia podyplomowe

Absolwentka Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji w Opolu

Kierunek: pedagogika opiekuńcza i terapia pedagogiczna, zarządzanie oświatą i doradztwo - studia magisterskie

Wydział Filologiczny: filologia romańska - licencjat

Członek Polskiego Stowarzyszenia Animatorów Pedagogiki C. Freineta oraz Animator pedagogiki C. Freineta

Działalność społeczna:

- Wolontariusz w Fundacji na rzecz wspierania aktywności „Proaktywni”, koordynator projektu „Warsztaty dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat” organizowanych przez Fundację „Proaktywni”, prowadzenie warsztatów terapeutycznych na temat „Niebezpieczeństwo uzależnienia dla dzieci w wieku od 9 do 11 lat” organizowanych przez Stowarzyszenie Rodzin Katolickich

 

Szkolenia :

  • „Na co choruje Internet?" 4 części
  • „Choroby Internetu" 4części
  • „Uwaga na gry w sieci"
  • „Zasady muszą być, czyli kodeks bezpiecznego zachowania w internecie"
  • „Buszowanie w Internecie, ale pod kontrolą. Jak pilnować, żeby dziecko nie robiło głupot"
  • „Do czego dzieciom potrzebny jest Internet"
  • „Dlaczego Internet jest tak niebezpieczny dla dziecka"
  • „Sieć to nie samo zło. Dobre strony Internetu"
  • „Narkotyki – Dopalacze jak rozpoznać i jak działać"
  • „Pomoc psychologiczno – pedagogiczna – tworzenie kart dostosowań"
  • „Dziecko w wieku wczesnoszkolnym – krótki rys psychologiczny"
  • „Artystyczna Wytwórczość Wiórkowa"
  • "Rekrutacja osób z autyzmem" 2 części
  • „Korzyści z zatrudniania osoby z autyzmem."
  • „Dobre Praktyki"
  • „Wiedza na temat autyzmu."
  • „Wdrożenie osób z autyzmem."
  • „Zarządzanie osobami z autyzmem."
  • „Nauczanie słownictwa na lekcji języka francuskiego"
  • „Efektywna współpraca z rodzicami uczniów”

Kursy:

  • Karty Oceny Zachowania i Emocji
  • „Jak bawić się muzyką?" – Aktywizowanie dziecka poprzez śpiew, grę na instrumentach,ruch i taniec
  • Polityka ochrony dzieci przed krzywdzeniem. Kurs dla profesjonalistów
  • Diagnoza przemocy rówieśniczej. Kurs dla profesjonalistów
  • Rozpoznawanie symptomów krzywdzenia dziecka. Kurs dla profesjonalistów
  • Standardy bezpieczeństwa szkoły w internecie. Kurs dla profesjonalistów
  • Symptomy wykorzystywania seksualnego a zachowania seksualne dzieci i młodzieży. Kurs dla profesjonalistów
  • Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego

Warsztaty:

  • „Twórcza zabawa, czyli jak wspierać rozwój dziecka. Metody zadań inspirujących na zajęciach plastycznych w przedszkolu i edukacji wczesnoszkolnej"
  • Szkolna strategia PR jako klucz do sukcesu na rynku edukacyjnym.
  • Spotkanie z wyobraźnią – Arteterapia
  • Prawne aspekty pracy nauczycieli
  • Exercises sur les procédés de dérivation, de composition et sur les relaltions sémantiques entre les mots

Zainteresowania: języki obce, arteterapia oraz praca w ogródku.

Warsztat pracy nauczyciela - terapeuty: prowadzenie: doradztwa dla potrzebujących uczniów, wspieranie w problemach edukacyjnych· przeprowadzanie indywidualnych zajęć, prowadzenie warsztatów arteterapeutycznych, edukowanie rodziców – rozmowy indywidualne z elementami poradnictwa rodzinnego, prowadzenie zajęć z elementami terapii pedagogicznej, promowanie twórczości dzieci i młodzieży, przygotowywanie uczniów do szkolnych, wojewódzkich, ogólnopolskich i międzynarodowych konkursów plastycznych, praca z uczniem wybitnie uzdolnionym – laureaci na szczeblach szkolnych, wojewódzkich, ogólnopolskich i międzynarodowych· propagowanie akcji „ Cała Polska czyta dzieciom” – czytanie bajek i wystawianie inscenizacji opowiadań dla dzieci w przedszkolach, prowadzenie zajęć i kursów z języka francuskiego, prowadzenie zajęć edukacyjnych w klasach 1-3.